..lupi in piei de oi.

Racliu Karla

Dragi prieteni,

Ma gandesc ca va fi de ajutor celor ce doresc sa ne contacteze, insa ajung sa poarte discutii cu persoane ce nu (mai)  au nici o legatura cu noi. Atentie la „lupii imbracati in piei de oi”!!! 🙂

Am motive sa-mi declar public multumirea pentru tot ce reprezinta pe piata serviciilor „Develope Yourself„: de la imagine si pana la felul in care este perceputa in randul colaboratorilor nostri nationali si internationali. Din acest motiv vreau sa multumesc tuturor acelora care au contribuit la promovarea serviciilor noastre, direct sau indirect.
Multumesc lui Dumnezeu pentru sustinere si pentru motivare, pentru ca in ciuda tuturor intamplarilor descurajante, m-a ajutat sa-mi urmez mai departe obiectivele.
Multumesc sotului meu, pe aceasta cale, pentru implicarea sa directa, dar mai ales  pentru rabdarea cu care a acceptat ca prioritate obiectivele profesionale in detrimentul celor familiale.
Si nu in ultimul rand, vreau sa multumesc echipei Develope Yourself fara de care nu as fi reusit sa materializez nici un proiect, in tot acest timp.
Dragii mei, pe tot parcursul celor aproape 4 ani am legat colaborari si prietenii, am renuntat la colaborari disfunctionale, am initiat oameni in vanzarea de servicii si am lansat provocari concurentei; insa trebuie sa recunosc ca fiecare individ si institutie, in parte, ne-a ajutat sa gandim „mare”…think big-ul din vanzari! 🙂
Poate cu greu am acceptat despartirea de unele persoane, poate am fost dezamagita de persoane la care ma asteptam cel mai putin, poate am avut momente cand m-am simtit tradata si nedreptatita; insa am invatat sa accept lucrurile ca atare, pentru ca intotdeauna lucrurile negative le preced pe cele pozitive. Este si o vorba care spune: „orice sut e un pas inainte”!
Din experiente invatam sa facem lucrurile diferit, din experiente invatam sa fim toleranti cu cei ce au capacitatea limitata de intelegere; din experiente invatam ca oamenii de calitate sunt extrem de rari si ca daca i-am intalnit sunt o mare binecuvantare si merita pretuiti; din experiente invatam ca nimeni nu va putea reinventa ceva ce a fost inventat deja. Din experienta va spun ca Dzeu da soare si peste cei buni si peste cei rai si ca avem datoria sa ne acceptam unii pe altii cu plusurile si minusurile aferente.
 Dragi prieteni, care va folositi de imaginea noastra spre a obtine un loc printre oameni, daca v-ati lansat pe piata aceasta comuna, macar aveti atata demnitate si croiti-va un drum pe propriile forte. Ma bucur ca pot prin prisma actiunilor voastre sa dimensionez potentialul nostru (nu ca altfel n-as putea) si sa-mi confirm ceea ce stiu deja, insa am obosit sa dau explicatii, in stanga si in dreapta, referitoare la cine este x sau y si ce tangenta au avut cu noi.
Si tocmai pentru a evita ulterioare neclaritati, vreau sa precizez cateva aspecte. Fondatorul acestui centru este subsemnata, Karla (Koreck) Racliu si impreuna cu sotul meu, Stefan Racliu, suntem singurele persoane cu putere de decizie in cadrul firmei Develope Yourself. Iar mai jos va fac de cunoscut numele si functia persoanelor ce constituie echipa DY, persoane cu care puteti discuta in limita atributiilor ce le revin, insa nu puteti negocia:

RESITA:
Maria G.– asistenta si trainer lb. germana
Angi S.– formator practica
Roxana T.– formator teorie
Nicoleta M.– reprezentat al departamentului financiar-contabil
Monica N.– inspector protectia muncii

TIMISOARA:
Lenuta G.– asistent servicii clienti;
Claudia I.– formator practica;
Laura O.– formator teorie;
Diana A.– trainer lb. germana.

Ma gandesc ca va fi de ajutor celor ce doresc sa ne contacteze, insa ajung sa poarte discutii cu persoane ce nu (mai)  au nici o legatura cu noi. Atentie la „lupii imbracati in piei de oi”!!! 🙂

Cu mult drag,
Karla Racliu

Un gând despre &8222;..lupi in piei de oi.&8221;

Lasă un comentariu