Cum poti fi apreciat si bine platit in strainatate?

   Dragii mei, e timpul sa devenim responsabili si sa nu mai fim superficiali si mediocrii! Avem nevoie de o schimbare a mentalitatii, insa asta nu se petrece peste noapte si tine mult de vointa. Putem invata sa facem lucrurile diferit!”
  Am vesti bune!
….Zilele acestea am avut o intalnire cu managerul unei agentii de plasare din Timisoara cu un istoric relevant in domeniu de aproape 7 ani. Am intalnit in sfarsit un profesionist al acestei arii, un recruter cu experienta de 10 ani pe parte de selectie si plasare de personal. Sincer, trebuie sa va declarati norocosi!
  Faptul ca am intrat in contact cu aceasta companie va va fi dumneavoatra extrem de util in a obtine un loc de munca in Austria si trebuie sa marturisesc ca va va face o deosebita placere sa colaborati cu aceasta agentie .
Vorbim de alte standarde si proceduri de lucru, decat cele cu care sunteti deja obisnuiti.
  Cred ca sunteti satui de paleta larga de „plasatori” de pe asa-zisa piata a muncii, de felul rudimentar in care fac unii si altii „plasarea ingrijitoarelor in strainatate”. Imi pare rau ca sunt asa de incisiva cu asa-numitii „colegi de breasla”, insa m-am saturat de mediocritate si am obosit sa fiu in garda la tot pasul si sa filtrez „diversi” si „diverse”. Totdeauna m-au inspirat contactele cu acele persoane care ne seamana ca mod de lucru, ca seriozitate, ca promptitudine si competitivitate. Permiteti-mi sa las modestia la o parte pentru cateva momente!
Noi, care am avut norocul sa ne formam in vanzarea de servicii, in companii nationale si multinationale, am incercat sa pastram nealterate standardele.
  Stim cum dorim sa ne raportam fata de ceilalti si sa oferim servicii de calitate. Avem toate instrumentele si resursele necesare de-a lucra profi si in Romanica noastra, doar ca apare un fenomen: romanul inca iubeste lucrurile la mana a doua, fie ca vorbim de servicii, fie ca vorbim de produse. E trist, insa complet real! Suntem invadati de second-hand-uri si acceptam cu usurinta chiar si o viata „second hand” cata vreme nu trebuie sa ne schimbam si sa iesim din punctul de comfort. Ne-am obisnuit sa ne credem saraci si iubim „ieftinul”. Dar vrem cu o astfel de mentalitate „sa invadam” Europa…
  Mi-am permis sa fac precizarile anterioare, intrucat sunt trista pentru felul comun in care ne complacem sa traim. Vrem sa migram in Europa, vrem jobu-uri bine platite, ravnim la viata occidentalilor, dar noi cu ce venim in lumea asta? Ce oferim? Ne cumparam diplome si „mimam” ca suntem competenti, capabili sa le ingrijim varstnicii…nu ne intereaseaza ca am fost o viata
confectionere, vanzatoare, lucratori in productie, etc.,
si pretindem ca stim sa ingrijim batrani…ce mare scofala? Mergem la „butique-ul din colt” (pentru ca acum oricine poate fi furnizor de servicii de formare profesionala si „face cursuri de ingrijitor” ca s-a auzit ca e o afacere profitabila.
Nu conteaza ca ai fost constructor, sofer, ai vandut cuie sau ai facut pingele😦..te reprofilezi ca cica e-n trend!), platim 500 lei si devenim peste noapte „extrem de calificati” in meseria asta atat de cautata la vecinii nostri austrieci.. De-asta multi avem soarta de-a fi inselati si ne intoarcem cu „coada-ntre picioare” si nu ne mai trebuie sa auzim de „babe”. Pentru ca trisam si pentru ca nu stim cui sa ne adresam.
  Dragii mei, e timpul sa devenim responsabili si sa nu mai fim superficiali si mediocrii! Avem nevoie de o schimbare a mentalitatii, insa asta nu se petrece peste noapte si tine mult de vointa. Putem invata sa facem lucrurile diferit! Noi va oferim posibilitatea sa aveti o viata de calitate, dar vreti?
Am cules cateva informatii pentru dvs., mi-am luat notite si aveti posibilitatea sa obtineti salarii intre 1000 si 1500 euro, dar exista niste conditii minime de acceptare. Pentru cei ce doresc mai multe informartii sunt dispusa sa le ofer. Le pot comunica unde gasesc agentia amintita si de unde pot obtine detalii ferme.
Vestea buna e ca in curand ii veti gasi si in Resita, dar despre asta va voi oferi detalii intr-un articol viitor.
Mult succes si fiti atenti la alegerile pe care le faceti!
Cu prietenie,
Karla R.

7 thoughts on “Cum poti fi apreciat si bine platit in strainatate?

  1. sister dodo 28 Decembrie 2012 / 22:57

    imi place referatul.de aceea a si ajuns vestea prin austria ca ingrijitorii si au platit diplomele dar ei nu au habar de ingrijire.sunt considerati lenesi,hoti,prosti si chiar sunt numiti”zigeune”.ne birfim conducerea,ne vaitam ce vaisamaristi suntem,si atunci ne miram ca suntem tratati ca niste cirpe.cred ca intr adevar tre sa ne schimbam atitudinea si mentalitatea.multumesc ca ati avut rabdare sa cititi.mai bine incisivi decit lingai.cu stima,omamica

    • DEVELOPE YOURSELF 29 Decembrie 2012 / 0:29

      Buna seara,
      Ma bucur sa vad ca exista persoane ce manifesta interes pentru articolele noastre. Aveam senzatia ca nu gasesc prea multi corespondenti, pentru ca multi considera ca mentalitatea noastra e perimata si ca am iesit din trend. Am facut apel, in special la cei responsabili, cei care vad lumea, lucrurile prin lentile asemanatoare cu ale noastre, cei care au respect fata de ei insisi si fata de semeni. Ii felicit pe toti aceea ce au o tinuta morala si un spirit treaz intr-o lume ale carei valori se depreciaza de la o zi la alta. Va multumesc pentru atentia acordata!

      Cu respect si admiratie,
      Karla Racliu

  2. Laura Antal 2 Ianuarie 2013 / 21:35

    Buna,

    Draga mea Carla mi-a facut placere sa citesc referatul tau, suntem pe aceeasi lungime de unda….
    Ai spus exact cum stau lucrurile, imi place transparenta cu care gandesti!
    Am terminat cursul la voi in 15.11.2012….sunt multumita de profesionalismul de care dati dovada….as vrea si eu datele de contact ale firmei mai sus amintite…..te rog mail antal.laura80@gmail.com….Numai bine si un 2013 plin de realizari si putere de munca!!!

    • DEVELOPE YOURSELF 2 Ianuarie 2013 / 21:58

      Buna Laura,

      In luna decembrie, inainte de-a intra in concediu, am primit cateva oferte de la 3 dintre colaboratorii nostri…te-am sunat, insa telefonul era inchis. Sincer, m-am gandit ca ai obtinut un job, gresesc? Cu mare drag iti voi pune la dispozitie datele de contact ale firmei la care fac referire. Iti multumesc pentru aprecieri si iti doresc din suflet un an binecuvantat cu sanatate, impliniri si prosperitate.

      Cu prietenie,
      Karla R.

  3. Laura Antal 6 Ianuarie 2013 / 15:33

    Multumesc mult Carla, da acum sunt plecata , in februarie ma intorc si vreau sa ma asigur ca fac cea mai buna alegere….si vreau sa vad ofertele de la mai multe firme…Numai bine!

  4. viorica 14 Decembrie 2013 / 21:42

    Eu as fi mai exigenta dupa toate cate am vazut in acesti ani lucrand „afara”,as cere sa faca pe langa cusrul Ingrijire batran,si ceva ore de bune maniere ca sa putem faca fata cu succes la cerintele nemtilor.Stiu ca ma injura cateva femei ptr acest comentariu dar accept.Va doresc multa sanatate si putere de munca!!!

Lasă un răspuns

