Astazi veti cunoaste un om de elita- un om pe care Develope Yourself il are in echipa sa..


Claudia IvascuCLAUDIA IVASCU

  • Data si locul nasterii: Timisoara la 12 octombrie 1969
  • Educatie: Liceul sanitar
  • Plan profesional:Asistent medical șef în cadrul Căminului de bătrâni Adam Müller Gutenbrunn -Timișoarasi Formator Pregatire Practica la Develope Yourself
  • Plan personal: Casatorita, o fata de 22 ani
  • Hobby-uri: Lectura, imi plac drumețiile. Iubesc animalele de companie. Îmi plac florile și nu în ultimul rând oamenii.
  • Obiective: Imi doresc ca fata mea, care este la master în străinătate, să termine cursurile cu bine și să profeseze ceeace își dorește. Să fiu sănătoasă să pot trasmite mai departe și altor persoane din cunoștințele mele profesionale din domeniul în care lucrez. Să am o casă cu curte și grădină mare.

Claudia Ivascu este mentorul si indrumatorul cursantilor nostri in Timisoara, omul fara de care programele noastre de instruire din aceasta zona ar fi incomplete; omul care a acceptat cu drag sa devina formator si s-a dedicat trup si suflet noilor sale atributii. Este genul acela de pedagog foarte cald si rabdator, fervent (zelos) si implicat, generos, meticulous, placut. Am cunoscut-o printr-o intamplare fericita- prin intermediul unei doamne pe care o cunoscusem nu cu mult inainte de-a o intalni pe Claudia. De fapt, cred ca scopul intalnirii acestei doamne a fost limitat la a face cunostinta cu Claudia si fiica sa, Ani (care ne-a fost timp de aproape un an trainer de limba germana in Timisoara- un alt om de care mi-e foarte drag sa vorbesc…), intrucat legatura cu respectiva doamna s-a pierdut 😦

Cateva cuvinte despre tine, Claudia…

🙂….oh, mi-e asa greu sa vorbesc despre mine…

Am terminat liceul sanitar in 1988, moment in care mi-am început activitatea in calitate de asistent medical la Clinica de Obstetrica–Ginecologie nr. 5” Dr. Popescu” din Timișoara.

Din anul 1994 lucrez la Căminul de bătrâni Adam Müller Guttenbrunn din Timișoara, iar in primvara lui 2011 am luat intaia data contact cu Develope Yourself. Prima serie de cursanti carora le-am fost formator de practica a inceput in septembrie 2011.

Sunt asa cum ati reusit deja sa ma cunoasteti: dedicata muncii mele si implicata.

Cum vezi tu meseria pe care o ai?

Daca te referi la meseria de asistent medical este ceea ce mi-am dorit dintodeauna. Sa observi si să ajuti semenul tău la nevoie a fost dorinta mea din copilărie. Părinții m-au sprijinit dintotdeauna. Mi-au dat întotdeuna sfaturi și m-au învățat să fac întotdeauna numai bine. Un om când este sănătos radiază de bucurie.

Care este rolul tau aici si cum vezi tu colaborarea cu Develope Yourself ?

Aici ma simt ca un mentor pentru toti cei pe care ii instruiesc, iar asta imi creste responsabilitatea si ma determina sa tratez lucrurile cu o nota de exigenta. Vreau sa fiu pentru ei un exemplu bun! Pentru ca nu este satisfactie mai mare pentru un mentor ca cea in care ucenicii sai exceleaza.

Daca ne ajuta Dumnezeu, mi-as dori ca aceasta colaborare sa fie cat mai lunga si cat mai productiva. Obiectivul firmei a fost dintotdeauna pregatirea de calitate a cursantilor si sunt rare scolile care mai fac scoala adevarata in ziua de azi. Sunt bucuroasa ca sunt parte a acestui proiect…si ma straduiesc sa ofer cursantilor nostri timp pretios si ore de valoare atunci cand vin la practica la caminul de batrani.

Care sunt plusurile si minusurile acestei activitati?

Intrucat este o meserie în folosul semenilor colaborarea mea cu aceasta firma mi-a adus noi perspective și satisfacții. Am cunoscut printre cursanți persoane foarte diferite ca și comportament, persoane care s-au înscris la cursuri și au avut diferite așteptări. Unora chiar le- am aflat și așteptările și rezultatul participării la pregătire.

Ce fel de oamenii apeleaza la acest gen de cursuri?

Cursanții care se înscriu la cursurile noastre vin din diferite domenii de activitate. Unii dintre acestia au îngrijit persoane cu nevoi în cadrul familiilor lor, până la participarea la cursurile noastre, iar în perioada participarii la cursuri au relizat că au trăit deja unele experiente. Am cunoscut printre cursanți chiar și intelectuali pe care nevoia de a-și suplimenta veniturile i-a determinat să se inscrie la cursurile noastre pentru a putea mai apoi să plece să lucreze în străinătate.

Care este atitudinea cursantilor privitor la lucrurile noi pe care le invata?

Cum am mai precizat, unii dintre ei au avut în famile pe cineva drag ce necesita îngrijire și au vrut sa aprofundeze aceste cunostințe. Pentru alții este un domeniu complet nou si este, implicit, o provocare…sunt deschisi, curiosi sa vada daca vor face fata , activi, dornici sa învățe lucruri noi, folositoare chiar si pentru viața de zi cu zi …vor sa-i ajute pe cei cu nevoi speciale, pe batranii care nu mai au capacitatea de-a se ingriji singuri.

Sunt cursanti care renunta?

Numărul celor care au renunțat până acum la cursuri este foarte mic- neglijabil, iar factorul determinant nu îl cunosc și nici nu vreau să-l anticipez gresit.

Dupa finalizarea cursurilor mai pastrezi legatura cu ei?

Printre absolventii acestor cursuri sunt și persoane care ne mai caută și ne împărtășesc din experientele si pataniile lor.

Care sunt , din punctul tau de vedere, aspectele de care ar trebui sa tina seama cursantii care doresc sa obtina un contract in strainatate?

Intrucat merg la lucru într-o țară străină, într-o casă străină, trebuie sa aiba o atitudine model. Si-asa noi romanii suntem etichetati in multe feluri… e important sa fie pregatiti, e important să cunoască si sa aprofundeze limba vorbită în acea țară pentru a se putea descurca în toate situațiile și pentru a nu suferi de pe urma unor eventuale situații neprevăzute. E vital sa poata comunica cu persoana asistata si sa o angreneze in activitati comune. E important sa fie rabdatori si sa puna suflet in ceea ce fac. Oamenii simt cand faci lucrurile din suflet sau din interes.

Iti multumim pentru timpul pe care ni l-ai dedicat in exclusivitate, iti multumim pentru sprijinul tau de-a mentine standardele si exigentele noastre, iti multumim ca ne ajuti sa fim diferiti…

K.R.

2 thoughts on “Astazi veti cunoaste un om de elita- un om pe care Develope Yourself il are in echipa sa..

  1. Claudia Ivascu 21 Ianuarie 2013 / 19:54

    Iti multmesc pentru vorbele frumoase si pentru increderea acordata pana acum.
    Va pup, a voastra Claudia

  2. Ana Cazamir 25 Ianuarie 2013 / 9:53

    Le salut pe aceasta cale pe dna Claudia si pe Ani , fiica dansei. Sunt fericita ca am avut sansa sa le intalnesc. Sunt persoane deosebite, care pun mult suflet in ceea ce fac. Le doresc succese si satisfactii !

Lasă un răspuns

